Monday, October 20, 2008

and the winner is.....

Who won:
I am the winner Me, ME, mE, MEeeEeeEEeE I am the winner !!
When (did I win):
TODAY 10/20/2008 feelin' g'd feelin' great :)
What (did I win):

If you were wondering what the prize options were you can Click here to see....

What was the occasion (of my win): Omi's blog hit it's 20,000 visitors mark so she rewarded (ME, in this case) since I was the winner!!! wooo whooo

(Isn't that a sweeeeeeeet header!! If you click on it it'll take you straight to her blog)

Why (did I win): "A winner will be randomly drawn by my Haven." words taken straight off Omi's blog, bless those little winner picking hands of yours Haven :) but I'd also like to think it's because of my comment (but that's just me). haha

THANKS: A special thanks to Omi for having a super amazing sauce site that 20,000+ people visit on the daily. I also want to thank Haven kz if it wasn't for her I wouldn't have won :), and to all of the other contestants that participated in the giveaway... Better luck next time SUCKERS! hahaha jk jk if you guys wanna borrow the book sometime, lemme know :)

6 comments:

Vaitai 6 said...

WOW Lavs... Man I NEVER get giveaways so CONGRATS!!!... now all you need is a fancy schmancy cam to go along with it?!

In-A-Ways said...

Woooohooo! CONGRATZ...You deserve it buddy..lol..shoot man at least u won something because I never do:)

Lavs said...

Yes I need a fancy schmancy camera and lots of tips :) and Ula that's what I always said but I had a feeling I was gonna win this one for some odd reason! haha

Spencer and Kealia said...

hey girlfriend!!! fancy running into your blog! love you girl! xoxo

The Tauaalo Family said...

Lavs,
I'm so jealous of you! CONGRATS on your win! Have fun taking lots and lots of pictures!

Suguturaga Family said...

Yeah!!! I saw that you were the winner. I think that she just picked you because you are the best comment leaver. hahahaha. Needless to say, congrats n seriously I am with Ula. I never win anything. Ah boo hoo me. :)